Facility Management Service
SkyData tilbyder i samarbejde med Viking Security og InfraCon (som også er en del af SkyData), løsninger til at understøtte en digitaliseret drift og vedligeholdelse af bygninger og udenoms områder
Vi har valgt at benytte vores mangeårige erfaring og viden inden for IT Infrastruktur, software udvikling, videoovervågning, smart sensorer samt viden omkring Real Estate og Facility Management området, til at komme med vores bud på en digitaliseret Facility Management løsning – Nemlig SKYFM ©
I vores løsning indgår komponenter såsom forskellige typer af kameraer og sensorer som alle er forbundet op mod selve Facility Management Systemet der kører som en cloud service (SaaS)
Løsningen kan hjælpe virksomheder på den digitale rejse inden for Real Estate og Facility Management området
Herunder nogle af de udvalgte features
Håndtering af FM tickets
Bruger funktioner
Brugervenlig webside til indrapportering af tickets (Gælder både fejlrapporter og bestillinger)
Mulighed for brugeren at følge status på ticket
Mulighed for at se en oversigt over alle tickets (Åbne som lukkede)
Facility Manager funktioner
Nem administration af indkomne tickets
Integration med mail program (Fx. Office365)
Fleksibel kommunikation med brugere/leverandører via mail program
Bygningsguide
Bruger funktioner
Guide til de forskellige bygninger i virksomheden
Oversigtkort
Værd at vide
Placering af mødelokaler
Guide til mødelokaler
Hvem sidder hvor?
Facility Manager funktioner
Mulighed for at tilpasse bygningsguiden, så den matcher netop jeres behov
Administration af lockers og omklædningsskabe
Bruger funktioner
Funktion til bookning af lockers og skabe i virksomheden
Brugerne booker og afmelder selv deres lockers og omklædningsskabe
Facility Manager funktioner
Proces for håndtering af skabe som ikke er blevet tømt ved afbookning
Mulighed for at markere skabe som “defekte”
Historik for hvem der har benyttet de forskellige lockers/skabe samt periode
Søgefunktion
Lockers og omklædningsskabe frigives automatisk når en medarbejder stopper i virksomheden
Driftsinformation
Bruger funktioner
Mulighed for at informere brugerne (medarbejderne) omkring relevante driftsinformationer
Facility Manager funktioner
Mulighed for at oprette relevante driftsinformationer, som vises til brugerne (medarbejderne)
Overbliksside (Dashboard)
Facility Manager funktioner
Overbliksside til Facility Managers samt bygningsansvarlige
Her vises b.la. status på tickets, vejrudsigt, indeklimamålinger, overbliksbilleder, sensor alarmer, reminders
Dokumenthåndtering
Facility Manager funktioner
Mulighed for at uploade forskellig dokumentation
F.eks. tegninger, servicerapporter, lejekontrakter, samarbejdsaftaler, servicekontrakter, billeder osv.
Nem og overskuelig visning med mulighed for hurtig søgning
Leverandører
Facility Manager funktioner
Leverandørdatabase
Udskriftsvenlig leverandøroversigt
Bygninger
Facility Manager funktioner
Bygningsdatabase
Indeholder alle relevante oplysninger omkring de enkelte bygninger
Oversigtskort
Brugerhåndtering
Facility Manager funktioner
Effektiv håndtering af brugere
Proces og funktioner for overholdelse af GDPR reglerne
Digital Vicevært
Facility Manager funktioner
Digital vicevært som hjælper med at holde opsyn med de forskellige bygninger
Dette gøres ved hjælp af forskellige typer af kameraer og sensorer
Elektronisk Servicebog
Facility Manager funktioner
Få struktureret alle service og vedligeholdelsesopgaverne vedrørende bygningerne (herunder tekniske installationer)
Sikre at underleverandører og samarbejdspartnere modtager en mail/sms når det er tid til at udføre service eller vedligehold
Underleverandører og samarbejdspartnere laver en elektronisk ”sign-off” efter udført service eller vedligehold (samt evt. indsender rapport)
Mulighed for rapportudtræk som dokumentation for udført service og vedligehold til udlejere
Branding
Mulighed for at tilpasse løsningen med egne farver samt logo (Eget look and feel)
Sikkerhed
Mulighed for at begrænse hvem der skal have adgang til servicen
Løsningen er sikkerhedsmæssigt opdelt til interne medarbejdere og eksterne samarbejdspartnere
Krypteret dataforbindelse
Servicen kører i sikret datacenter med daglig backup
Servicen er overvåget 24/7/365
Infoskærme
Der er mulighed for at opætte tablets/infoskærme rundt om i virksomheden, som b.la. kan vise indeklimastatus i de enkelte områder, vigtig driftsinformation, samt andre relevante oplysninger
Eget firmalogo vises på tablets/infoskærme
Priser
Kontakt os på [email protected] for priser på en løsning som matcher netop jeres behov, samt for en helt uforpligtende gennemgang af vores service
